Wednesday, October 5, 2016

Condimenti în bucate






+

Condimenti în bucate Ieri mi-am din justificat nou investiţia în noua bucatarie (cura sa mai schimbat Fata de ceea ce ştiaţi voi, în curând Va Voi Arata o nouă serie de fotografii) Caci am fost solicitat de Emilia Nicolaescu, realizatl emisiunii "Sarea-n bucate" să filmăm impreuna. Echipa tehnică un venit cu microfoane şi camere, nici nu stiu cum am încăput acolo 6 persoana (inclusiv eu), sono folosit luminile Mele (Nu au fost perfecte, dar s-auportat decente) şi am penna FILMAT episod un al emisiunii. Suntem deja înţeleşi să mai filmăm cel Putin Incà unul, la sfârşitul Lunii. Conştient fiind că Sarea este Buna bucate (Pen Cei sănătoşi), dar insuficientă Ca Sa obţii un soffio deosebit, realizatl un dorit să prezinte în emisiune Pasta mea de Condimenti, 7 arome Romanesti (o voi numi criptico, de acum înainte, 7AR, Caci sono un nume prea polmone, iar eu sunt cam Lenes cu tastatura), cura pe am preparat-o, pisând-o fără Milà a piùà mea de Marmura. Am gătit Apoi cu ea Două reţete: ciupercuţe umplute cu carne de pui şi 7AR, însoţite de un sos simplu de Rosii, şi muşchiuleţ marinat cu 7AR, ambele preparato fiind gătite la cuptor. Sono făcut penna poze Presa, se pare că filmările de la "Sarea-n bucate" sunt Apoi prezentate Si in Jurnalul Naţional, Si Sa trecut la degustare. Judecând după Modulo cura în Echipa tehnică un devorat preparatele, in quanto zice că găteala un reuşit. Nu stiu esatto Cand va fi difuzată emisiunea. Cand voi şti ceva riassunto, voi anunţa pe blog. Din păcate este difuzată pe TVR3, cure post nu sono tocmai o audienţă fulminantă, dar am FILMAT cu placere, Caci imi prinde bine din Cand în Cand un contatto cu Televiziunea, de cura, din păcate, m-am cam "înstrăinat" în ultimul un. Fiindcă tot am adus vorba despre filmări, în octombrie voi relua filmuleţele penna blog şi Voi începe filmările penna curs ONU de bucatarie on-line, un Proiect foarte stufos şi dificil de realizat, dar pe cura sper SA-l duc la Capat.




No comments:

Post a Comment